--------------------------------------------------------

Контакт

Поштоване колеге, пријатељи фруле, Вама и нама занимљиве информације, фото, аудио и видео материјале о Вашем и уметничком животу других фрулаша, о фрулашким манифестацијама у Србији можете нам доставити на неколико начина:
1. електронском поштом:
srpskafrula@yahoo.com
2. поштом: Удружење фрулаша Србије, Животе Стојадиновића 21, 37000 Крушевац
3. тел/факс 037 401-912 моб. 063 8483-765
4. лично у просторије Удружења у Културном центру Крушевац





---------------------------------------------------------------------------

Војислав Пајовић - фрулашки Страдивари

Фото: Војислав Пајовић на Сабору фрулаша у Прислоници 2009. године

Пореклом из чачанског краја Војислав Пајовић живи и ради у Шведској а крајем јула сваке године многи фрулаши се радују његовом доласку у Прислоницу, где се за време одржавања Сабора фрулаша Србије доста фрула прода а понека и поклони. Пајовић поприлично обрадује и младе и старије фрулаше својим фрулама различитих величина и тоналитета, па ће у наредним годинама звуци његових фрула сетно одзвањати под најплавијом небеском шајкачом Србије.
Фото: Фруле у уметничкој изради Војислава Пајовића

1 коментар:

Анониман је рекао...

cika Miso,tako mi je rekla baka Brana da vam se obratim,ja imam 9 godina i jedno sam od 5 dece,upisao sam muzicku nizu,odsek frula,nemam uslova da sebi priustim frulu,jer zivimo sa samohranom majkom,voleo bih da budem frulas kao i vi,posto sam procitao da ponekad poklonite ,setite se mene, ja sam Ognjen Stojakovic,Pecinska 56 Mataruska Banja Kraljevo Srbija